zaterdag 12 april 2014

Jane story

Wat een inspiratie geeft Jane toch aan 
veel quilters!
Niet normaal meer, het enthousiasme van de 
laatste tijd!
Het gonst in Blogland:
Jane, Jane, Jane. . . 
Zelf ben ik al (heel) lang met Jane bezig
(schreef al eens eerder over)
maar nu weet ik waarom ik er
NU pas écht serieus mee aan de slag ben.
Omdat ik nu niet alleen ben. Zoveel andere leuke
quilters ook.
Door dat samen gevoel wil ik ook steeds meer 
en zien, delen, tips uitwisselen, bij anderen kijken.
Waarom zou ik steeds op de 5e wachten om
iets v/h virus
blogland in te strooien?


Ik word er helemaal vrolijk van!

Fijn week-end,
groetjes van

10 opmerkingen:

  1. En wat mooi, die van jou!!!!!
    Ik ben ook al begonnen en vind het zo leuk om te doen.
    tot gauw op de Jane dag

    doeg
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, liever meer blogjes dan steeds te moeten wachten tot de vijfde! Zal proberen om zo snel mogelijk mijn tips voor je appliquatieprobleem te bloggen maar het is dit weekend erg druk door een logeerhond (in een kattenhuishouden)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, ik ben ook een kattemens!
      Maar ik heb het appliqueer probleem
      Al beter onder controle!
      Tips zijn altijd welkom, thanks!

      Verwijderen
  3. Je hebt er een aantal mooie blokjes bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik feest ook met je mee. Vandaag een C- blokje uitgekozen. Of toch maar een puntje?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi quilt is de Dear Jane, ik moet ook maar eens aan de punten beginnen.

    Succes groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het ziet er allemaal heel mooi uit Susi, Ik vind hem ook heel leuk om te maken.
    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellig blog heb je! Ik ga je bij mijn favorieten zetten, Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik ben ook al met bezig,wat een werk,maar als je hoor hoeveel mensen mee bezig zijn ,we gaan gewoon door,groetjes irena

    BeantwoordenVerwijderen