dinsdag 12 augustus 2014

Blogje

Hé hé, zal maar eens een blogje schrijven, ' t is zo lang geleden.
Sinds ik deze IPad heb vind ik het onhandig om foto's bij te voegen etc.
daarom schrijf ik ook minder.
Wat ben ik aan 't maken? Dear Jane is nog steeds op bezoek!
Heb me voorgenomen haar alle aandacht te geven, want in mijn tempo
ben ik bang dat ze té lang blijft logeren, als ik ook andere werkjes ga ondernemen.






Er zijn wel wat blokjes bij gekomen,
De stand is nu 73 mini Janes!
En ze hangen allemaal bij elkaar!

Groetjes,

5 opmerkingen:

  1. Mooi word het en wat een lief klein poesje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blokken heb je erbij gemaakt. En wat een superschatje is dat katje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je hier weer een stukje hebt geschreven en foto´s hebt geplaatst.... en Lotje is ook weer van de partij zie ik.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen