zondag 22 september 2013

Dear Jane

Goede morgen allemaal,
'T is nog vroeg hé,
Tja, wat zal ik zeggen
'Jane' 
riep mij! ;0)


Kijk, dit ligt klaar.
Dat ligt al héél lang klaar! ! Ik schreef er al eens een keertje over.
'T schiet alleen niet op.
Ik ben het ook anders aan 't maken 
dan dat het hoort.
Maar. . . of dat slim is?
Waarom dat zo?
Omdat ik niet van appliqueren houd.( niet verder vertellen)
Misschien moet ik dat maar gaan leren>>>

En deze dan, 
ja dat hartje is ge-appliqueerd, maar reverse 
en daar heb ik hulp bij gehad van
een Bee - maatje.
Dit heerlijke boek mocht ik gaan halen
van mijn zusje, 
nog voor m'n verjaardag
zei ze .
Leuk toch!
Nu werk aan de winkel
die Corner wil ik vandaag toch af krijgen.

Groetjes,

3 opmerkingen:

  1. Ik vond appliceren ook nooit leuk maar met het zijde garen en de lange naalden van Dorry lukt het prima. De quilt van Liemele is super geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @ Anita: bij de volgende Bee van Dorry zal ik de quilt van Liene showen!

      Verwijderen
  2. Ja ja, die Dear Jane is serieus werk.... is het dan nog gelukt om de hoek af te krijgen zoals je je voorgenomen had?
    En dat is dus het boek, ik hoop dat het leuk en gezellig lezen is :-)

    Groetjes maar weer.... Eli

    BeantwoordenVerwijderen