woensdag 22 mei 2013

vervolg Mosaic

De 2 delen van Mosaic zitten aan elkaar.
UrSeLa'S MOsAiC
Het volgende deeltje is al geknipt.
Straks patchen en groeit
Mosaic beetje bij beetje.
Hoe groot ze gaat worden blijft een
verrassing.
Ik ga gewoon door tot ik zin meer heb.
Of geen lapjes, nou dat duurt nog wmet dit wel even.
Het maakt bij dit patroon niet uit hoe groot het wordt.
Ik kijk elke keer waar ik zin in heb.
Een sterretje, die doorgroeit met vierkantjes, daarna liggende
'zoute droppen'
en uiteindelijk een Hexagon wordt.
Die wordt dan omhelsd door grote vierkanten,
onderbroken door 'halve droppen'( driehoeken)
en hele 'droppen'.
Dat vormt dan het volgende deel
v/d Mosaic waardoor ze
alsmaar GROEIT.
Als me dat in één keer teveel wordt,
maak ik een molentje,
want die heeft ze ook nodig!
 
***groetjes van Susi***

3 opmerkingen:

  1. Ziet er heel mooi uit. Minder suikerzoet dan de versie van Dorry (ook mooi maar dit is meer mijn "ding").

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi hoor! Ben superbenieuwd hoe die gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat geeft toch al gelijk een verschil qua grootte.... Groetjessssssss

    BeantwoordenVerwijderen