donderdag 25 april 2013

Oh, was dat zó

Vandaag sinds lange tijd een hele dag van huis geweest voor werk.
Niks byzonders toch, hoor ik jullie denken.
Toch, voor mij wel! Ik ben immers van werk verandert,
eerst 8 mnd. thuis gezeten. ( dus lekker doen wat je wilt) en
sinds jan. 2012 alleen de ochtenden werken.... LUXE.
Maar vandaag was ook de middag ingepland met een
training.
Was pas tegen vijven thuis.\
Tja, en dat was lang geleden, maar toch...
voelt niet verkeerd.... eerder voldaan!
Gek hé.
 
 De laatste tijd ben ik alleen bezig geweest met het doorprikken van
Liene's Quilt.
Nu begint het weer te kriebelen om met lapjes aan de gang
te gaan. Lekker patchen dus.
Er komt de laatste tijd veel van DJ voorbij. Waarschijnlijk door 150 jaar
bestaan en Nantes.
'T heeft mij weer gestimuleert om mijn creaties op te zoeken.
Koffertje afgestoft en geteld; 17 stuks!
Dat valt mee als je verwachting op 11 was.
 Zal ik daar eens mee verder gaan?
 Deze hoek ligt startklaar. Helemaal vergeten, maar nu weet ik weer dat ik
erg nieuwsgierig was hoe de hoek eruit zou zien.
De blokjes verhuizen van koffer naar doos,
En de koffer wordt plaats gemaakt voor de
Blokjes-in-Wording.
 
*** Fijne avond en groetjes van Susi ***


2 opmerkingen:

  1. GOEDZO!!! We zien elkaar snel weer, even bijpraten en plannnetjes maken!!l!L

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je weer begonnen bent met Jane! Werkt voor mij ook stimulerend.

    BeantwoordenVerwijderen