donderdag 28 februari 2013

Liene's Quilt

Hallo, ben ik weer een keertje. Achter de schermen de laatste weekjes hard aan de rand v/d quilt gewerkt.
Vorige week de hobbs en achterkant stof gauw bij Dorry gehaald, want het eind was écht in zicht.
Net voordat Liene thuiskwam van haar baantje op donderdag avond, zette ik het laatste steekje aan de rand! Jippie!!!Ik ben er best een beetje trots op. Ik had alles in huis zodat ik het vrijdagmiddag kon gaan bubbelen, tja ... dacht ik.
Helaas vrijdag stond ik op met een akelige hoest, toch gaan werken en gaande de ochtend voelde ik 
al dat het iets anders was dan alleen een hoestje.
Thuis de boodschappen gedaan en daarna ben ik op de bank neer gekomen en
tot dinsdag avond met griep in bed gelegen.

detail v/d rand
MOOI HÉ
Nu nog steeds geen puf om te dubbelen, ben gelukkig wel wat opgeknapt.
Misschien dat het dubbelen van het week-end gaat gebeuren.

DAG ALLEMAAL,
groetjes van Susi

6 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuke vrolijke quilt. Hier is ze vast heel blij mee. Jammer dat je ook geveld bent door de griep. Belabberd!!! Heel veel beterschap en steekjes helpen ook om beter te worden :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende top, zo vrolijk en mooi gemaakt met al die kleuren en tintjes..!! Complimenten hoor! En beterschap natuurlijk, wat een ellende toch die griep. Groetjes Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk je quiilt frisse vroljke kleurtjes met ook een paar sterren erin verstopt! En natuurlijk suoer dat je mn blog hebt gevonden! Hoop je vaker te zien groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele gezellige quilt.
    Met een mooie rand, met die zandlopertjes.
    Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie quilt, helemaal mijn kleuren.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo susi, al wat beter? Quilt is super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen